keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Saksalaista kiinnostuksen puutetta

Leverkusenia kiinnosti ottelussa FC Barcelonaa vastaan ainoastaan Messin pelipaita. Edellisellä kerralla sen saajasta tuli kova tappelu. Tulos 7-1 ja yhteismaalit 10-1 osoittavat Saksan kovan tason. Tällaisen pelleilyn ansiosta Saksa saa ensi kaudeksi yhden joukkueen lisää Mestarien liigaan. Ei ihme että UEFA haluaa lisää saksalaisia mukaan. Messihuorille lisää juhlittavaa kun Messi pääsee tekemään paljon maaleja höntsäjengejä vastaan.

Analysoin ottelun kaikki maalit.

Messi 1-0: Leverkusen pelaa puulaakitason paitsioansaa täysin paineettomassa tilanteessa. Messi hölkkää läpi ja maalivahtiakaan ei kiinnosta vastaantulo eikä torjunta.

Messi 2-0: Messi saa pallon oikealla laidalla ja leikkaa keskelle. Kuusi puolustajaa vastassa, ketään ei kiinnosta. Ilman yhtäkään harhautusta pieni kuljetus ja tussu laukaus. Maalivahti seisoo ja katsoo.

Messi 3-0: Jälleen puulaakitason paitsioansa eikä maalivahtia kiinnosta tulla vastaan, kun Messi tekee läpiajosta hattutempun.

Tello 4-0: Leverkusenin vasen laita on täysin auki. Tello laukoo maalivahdi vierestä todella helposti alas.

Messi 5-0: Leverkusenin puolustus yrittää purkaa pallon päätyrajan yli. Maalivahti "torjuu" vedon suoraan Messille joka pistää tyhjiin.

Tello 6-0: Vasen laita jälleen tyhjä. Tello vetää ohi maalista, maalivahti onnistuu torjumaan pallon keskelle maalia.

Messi 7-0: 3 vastaan 8 tilanne jossa ketään ei kiinnosta kun Messi saa rauhassa potkaista pallon maaliin.

Bellarabi 7-1: FC Barcelonalta loppui kiinnostus ja Leverkusen sai ensimmäisen laukauksen kohti maalia kun varsinaista peliaikaa oli pelaamatta alle 2 minuuttia.

Ottelu osoittaa ettei Messi pysty tekemään maaleja kuin surkeita joukkueita vastaan. Leverkusenin tasosta kertoo riittävästi se että Tellon tasoinen tusinapelaaja oli hyvin lähellä hattutemppua. UEFA:ssa varmasti juhlitaan kun Barcahorot saavat lisää juhlamatskua. Samalla taitaa unohtua eräs pieni seikka: tällaiset 10-0 tulokset Mestarien liigan pudotuspeleissä kertovat karusti kuinka surkea taso kilpailussa on.

60 kommenttia:

  1. "Ottelu osoittaa ettei Messi pysty tekemään maaleja kuin surkeita joukkueita vastaan."

    Millä tavalla osoittaa? Perustele!

    Mutta ethän sinä osaa mitään perustella. Ainoa mihin pystyt on lapsellinen valitus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Messi tekee heti 5 maalia kun vastassa on amatööritason joukkueen tasolla pelaava nippu pelaajia. Kovissa ottelussa Messi harvoin on onnistunut tällä kaudella.

      Poista
    2. Etsi mikä tahansa tilasto tai grafiikka ja ota vertailuksi euroopan 5 suurinta sarjaa ja mestarienliigan pudotuspelit ja tämän lisäksi vaikkapa viimeisen kolmen kauden 10 parasta maalitekijää.
      Ja sitten ota ottlelut jotka ovat pelattu vaikka liigan lopullisen taulukon parhaita joukkueita vastaan sekä cl.
      Ja laske kuka on tehnyt eniten maaleja+syöttöjä näissä peleissä.
      Itse vaikkaan messiä.Ainoa joka voisi päästä lähelle on van persie mutta hän ollut loukkaantuneena joten ei täysin vertailu kelpoinen.
      Lisätään vielä että (tämä tulee muistista ei täysin varmaa ole lukemat mutta kuitenkin erittäin suuntaa antavat)
      Eli Kovat ollelut ronaldo/messi mukana myös valioliigan pelit poolia ja chelseaa vastaan ronaldolta.
      Eli Ronaldo maalit/ottelu n. 12/35 ja messillä 23/32.
      Ronaldonkin saldo sinänsä hyvä kun otetaan huomioon että näissä peleissä pelaajat pidetään paremmin kentällä, mutta messin saldo aivan uskomaton.

      Ja sinun joulukuisesta vertailusta muutos on se että näissä on mukana vain ottelut:
      Ronaldo:Barca,chelsea,liverpool.
      messi: real, sekä mestarien liigan pelit "kivikovia valioliiga joukkueita tai jtn interiä vastaan.

      Ja jottei ala mussutus joukkuevalinnasta niin perustelut noille että barcalla ei ole muista vastusta ollut kuin realista(satunnaisiä epäonnistumisia lukuunottamatta) kun taas ronaldolla on liigasta juokkueita siitä syystä että pelit chelseaa vastaan olivat silloin niitä jotka ratkaisivat mestaruuden ja pelit liverpoolin kanssa britticlassikoita.

      Poista
    3. Täytyy ymmärtää että parhaat joukkueet on eri asia kuin parhaiten pelaavat joukkueet.

      "Ronaldonkin saldo sinänsä hyvä kun otetaan huomioon että näissä peleissä pelaajat pidetään paremmin kentällä, mutta messin saldo aivan uskomaton."

      Aivan, myös hädin tuskin pelikuntoiset pelaajat laitetaan kentälle ja toivotaan parasta.

      Unohdat taas että Ronaldo joutui Valioliigassa pelaamaan jatkuvasti kovempia joukkueita vastaan.

      Unohdat tuostakin monta asiaa, taidan tehdä uuden artikkelin Leverkusen ottelusta.

      Poista
  2. Voisiko Messinvihaaja kertoa mikä ennätys kyseisessä ottelussa tehtiin?

    VastaaPoista
  3. Messi saattoi tehdä jonkun maaliennätyksen ja Leverkusen muutaman negatiivisen ennätyksen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "saattoi tehdä jonkun maaliennätyksen"?
      Trollilla hyvin hallussa jalkapallotietämys.
      Tarvitko kenties apua?
      En nyt tarkoita mentaalipuolen ammattiapua, sitä saat hakea itse.

      Poista
    2. En edes jaksa selvittää höntsäotteluissa tehtyjä ennätyksiä.

      Poista
  4. Öö, leverkusen ei todellakaan ole amatöörijoukkue vaan lähti ei kiinosta asenteella. Ja muistaakseni real hävisi 5-0 camp noula, eli sekin on amatöörijoukkue. Sori mut näin on,jos leverkusen=amatööri niin myös real=amatööri. Barca on vaan niin törkeen hyvä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "...amatööritason joukkueen tasolla pelaava nippu pelaajia."

      Poista
    2. Ja "höntsäjengi" on sitten jollain taval eri juttu

      Poista
    3. On amatöörijoukkueita ja on ammattilaisjoukkueita jotka pelaavat kuin amatöörit.

      Poista
    4. Eli real on ammattilaisjoukkue joka pelaa kuin amatööri. Hyvä, sieltä se tuli

      Poista
  5. Nyt paitaa ei tainnut saada kukaan. Ainakin näytti olevan päällä vielä viimeisissä kuvissa. Viimekertaisen kohun jälkeen eivät uskaltaneet. Tai siis: heitä ei enää kiinnostanut Messin paita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siltä näytti joo. Ei kiinnostanut peli kun ei saanut edes paitaa.

      Poista
  6. Zamppa, Urheilualojen Guru7. maaliskuuta 2012 klo 20.56

    On se Barca vaan kova! Messi tekee maaleja liukuhihnalta, kun Xavi ja Fabregas tarjoilee. Maailman paras pelaaja ja maailman parhaat ja luovimmat keskikenttäpelaajat, niin lopputulos on tämä. Kyllä kelpaa olla Blaugrana-fani!

    Messinvihaajan "ketään ei kiinnostanut" ja "Messi osuu vaan heikkoja vastustajia vastaan" tasoisiin trolleihin ei jaksa edes tarttua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leverkusenia ei kiinnostanut ja kovissa paikoissa Messi on jäätynyt tälläkin kaudella monta kertaa.

      Barca-fani jo vuodesta 2009?

      Poista
    2. Zamppa, Urheilualojen Guru8. maaliskuuta 2012 klo 6.08

      Barcafani vuodesta 1994. Kommenttisi ovat viikosta toiseen samaa paskaa, joten en jaksa enää toistella itseäni. Kirjoittelin tarpeeksi siihen yhteen uutiseen muutama viikko takaperin.

      Nykyään tyydyn vain nauramaan säälittäville "vastustajaa ei kiinnostanut"-jutuillesi ja sinulle. Noista kun saa huumoria loputtomiin...

      Poista
    3. Et pysty antamaan mitään vastaperustelua tuohon kiinnostuksen puutteeseen, joten nauran sinulle.

      Poista
    4. Zamppa, Urheilualojen Guru8. maaliskuuta 2012 klo 11.49

      Minua ei sinunkaltaisesi trollin naureskelu kiinnosta. Oikeastaan minun käy sinua vähän sääliksi, kun todellisuudentajusi on noin pahasti vinksahtanut. Ammattiapua tarvitsisit.

      Kiinnostuksen puutteesta ja muusta kirjoittelin sinulle useammakin viestin siihen yhteen uutiseen. Lue sieltä.

      Poista
    5. Miten se mitä kirjoitit kauan sitten kiinnostuksen puutteesta liittyy eiliseen otteluun? Se että syytät trolliksi kertoo että tarvitset itse ammattiapua.

      Poista
    6. Zamppa, Urheilualojen Guru8. maaliskuuta 2012 klo 14.45

      Kirjoitin paljon muutakin. Sinä puolestasi huudat samaa "vastustajaa ei kiinnostanut"-paskaa jokaisen Barcelonan voittaman ottelun jälkeen. Olet tehnyt sitä jo vuosia.

      Olet trolli, koska huudat samaa paskaa jatkuvasti "perustellen" ne samoilla vinksahtaneen mielikuvituksesi tuottamilla höpöjutuilla joistain salaliitoista ja muista hulluuksista. Et myöskään pysty hyväksymään toisten esittämiä faktoihin perustuvia mielipiteitä, jotka eroavat omistasi. Elät siis vihan sokaisemassa haavemaailmassa. Todellisuudentajusi on hämärtynyt ja sen korjaaminen vaatisi ammattiapua.

      Itse pystyn keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta objektiivisesti faktapohjalta. Sinun kanssasi se tosin on liki mahdotonta, koska et esitä mitään faktoja yllä mainittujen väitteidesi tueksi. Salaliittoteorian perusteeksi ei riitä toteamus "Platini on julkisesti myöntänyt ihailevansa nyky-Barcaa".

      Minulla ei ole mielenterveysongelmia, eikä todellisuudentajuni ole hämärtynyt. Pystyn erottamaan unet ja haaveet tosielämästä. Sinulla on selvästi ongelmia noiden asioiden kanssa. Suosittelen oikeasti, että menet ja puhut noista patoutumista ja mielipahasta jollekin ammatti-ihmiselle, ennen kuin sattuu mitään vakavampaa.

      Poista
    7. Miksi ei saisi kertoa totuutta jos se toistuu kerrasta toiseen?

      Se toteamus riittää aika pitkälle, mietippä tilanne ennen sitä.

      Samat sanat voisin sanoa sinulle. Selvien tosiseikkojen myöntämättä jättäminen kertoo paljon ihmisestä.

      Poista
    8. Zamppa, Urheilualojen Guru9. maaliskuuta 2012 klo 8.04

      Ei tässä ole kuin kaksi vaihtoehtoa: olet joko päästäsi oikeasti vialla tai haet trollauksellasi huomiota.

      Jos oikeasti uskot noihin "yhtäkään Barcan vastustajaa ei ole vuoden 2006 jälkeen kiinnostanut"-juttuihin, tai kuvittelet salaliittoteorioita sen pohjalta, että Platini on sanonut ihailevansa nyky-Barcan peliä, niin tuo viha ja pettymys on sekoittanut pääsi.

      Itse kyllä epäilen, että kirjoitat tätä paskaa vain saadaksesi huomiota, koska et sitä muuten jostain syystä saa. Rankka lapsuus tai jotain varmaan taustalla ja tällä tavalla haluat saada edes jotain huomiota.

      Oli niin tai näin, en anna kirjoituksillesi tai puheillesi mitään arvoa. Vuosien saatossa olemme nähneet kyvyttömyytesi järjelliseen keskusteluun ja sen, kuinka hoet noita muutamaa seonneen mielikuvituksesi tuottetta viikosta toiseen. Suurin osa tämänkin blogin lukijoista käy täällä vaan hakemassa naurut, kuten minäkin. Yritin kerran faktapohjalta keskustella kanssasi, mutta osoitit olevasi täysin kyvytön siihen, joten minäkin käyn täällä vaan nauramassa tyhmille jutuillesi.

      Mahtaa muuten vituttaa, kun Messi vaan rikkoo ennätyksiä toisensa perään, etkä voi asialle yhtään mitään! Vuosien päästä, kun Messi on jo lopettanut, hänen saavutuksensa ja ennätyksensä pysyvät kirjoissa ja kansissa, eikä kukaan muista sitä yhtä säälittävää suomalaista itkijää, joka kasvottomana netissä huusi viikosta toiseen samaa sairaan mielen suoltamaa sontaa.

      Poista
    9. Missä olen sanonut ettei yhtäkään FC Barcelonan vastustajaa ole kiinnostanut vuoden 2006 jälkeen? Salaliittoteorioille löytyy ihan riittävästi katetta. Muista vaan Italiaa. Ei sielläkään ollut yhtä paljon epäilyä kunnes...

      Epäilet väärin.

      Perusteleppa vielä tuo kykenemätön keskusteluun. Ilmeisesti olisi pitänyt saada kirjallinen tunnustus UEFA:lta jotta olisit uskonut yhtään mitään.

      Ennätykset pysyvät mutta todelliset asiantuntijat eivät katso ennätyksiä vaan miten ne on saatu aikaan.

      Poista
    10. Zamppa, Urheilualojen Guru9. maaliskuuta 2012 klo 21.35

      Jokaisessa "jutussasi" Barcan voittamasta ottelusta väität, ettei vastustajaa kiinnostanut. Se on lähes aina ainoa "perustelusi" dissaamisellesi.

      Halusin kuvitella, että olet vain huomiota hakeva trolli, mutta ilmeisesti olet oikeasti mieleltäsi sairas, jos oikeasti uskot noihin salaliittoteorioihin. Oikeasti sinuna harkitsisin sitä ammattiapua, tai edes jotain ihmistä, jolle puhua tästä Barca-ongelmasta, joka mieltäsi kalvaa. Käytöksesi ei meinaan ole enää tervettä.

      Olet kykenemätön keskusteluun, koska toistelet viikosta toiseen ottelusta ja sen tapahtumista riippumatta samaa "vastustajaa ei kiinnostanut"-paskaa ja Barcan Mestereiden Liigan menestystä väität salaliiton seuraukseksi "perustellen" sen tyyliin: "koska sillon monta vuotta sitten Barcan vastustaja sai punaisen siinä ottelussa ja viime vuonna tuossa ottelussa". Säälittävää, varsinkin kun moneen kertaan olemme todenneet, että nuo kortit on jaettu sääntökirjan mukaan.

      Jep, todelliset asiantuntijat ja entiset ammattipelaajat pitävät Messiä jo nyt yhtenä kaikkien aikojen parhaista ja parhaana tällä hetkellä pelaavana pelaajana. Heidän sanansa vastaan sinun trollauksesi, niin ei ole vaikeaa varmaan arvata, ketä ihmiset uskovat. Monella jalkapalloa seuraavalla on myös silmät päässään ja osaavat itsekin muodostaa mielipiteensä Messin upeiden esitysten perusteella.

      YLEn puolellakin on alkanut tapahtua. Tämän viikon UCL-uutisissa porukka nauraa höpöillesi ihan kuorossa. Porukka on ilmiselvästi viimeistään nyt tajunnut sen, minkä itse tajusin jo vuosia sitten: sinulla ei ole kaikki ihan kotona ja haet huutelullasi vain huomiota.

      Poista
    11. Kannattaisi lukea juttuja tarkemmin ja yleistää vähemmän.

      Tarveestä käytöksestä puhuminen ei vaikuta kohdallasi järkevältä.

      Ovatko FC Barcelona fanit esittäneet mitään parempaa kuin minä? Elleivät, esittäkööt parempaa ja selittäköön vasta sitten. On aina helpompaa haukkua muiden juttuja paskoiksi kuin yrittää itse tehdä sitä juttua. "Sääntökirjan mukaan", syyllistyt tuossa kohtaa puhtaaseen trollaukseen. Ellet ymmärrä miksi, voin selittää.

      Messin upeita esityksiä on todella vähän kun unohdetaan 5 maalia jotain saksalaista höntsäävää jengiä vastaan. Messi-hype perustuu juuri tähän. Merkityksettömässä tilanteessa 5 maalia korvaa kaiken muun aiemman.

      Olet kirjoittanut usealla eri nimimerkillä ja sitten selität mitä "muut" (eli sinä itse) ovat mieltä? Minulla ei ole tarvetta käyttää muiden mielipiteitä jatkuvasti omien mielipiteideni pönkittämiseen, se kertoo paljon. Enkä näe siellä kummoisempaa huutelua kuin aikaisemmin.

      Poista
    12. Zamppa, Urheilualojen Guru10. maaliskuuta 2012 klo 2.28

      Minulla riittää kyllä pokka kirjoittaa ihan omalla nimimerkilläni, joten nauran tuollekin mielikuvituksesi tuotteelle. Niin ja itsehän et voi edes käyttää muiden mielipiteitä tukenasi, koska kukaan muu ei ainakaan avoimesti ole kanssasi samaa mieltä noista "vastustajaa ei kiinnosta" ja "UEFAn salaliitto"-jutuista. Ja tähän ei nyt siis lasketa mukaan jotain tappion jälkeen ruikuttavaa Lampardia tai muuta, jonka taakse olet jo useasti piiloutunut ja monestihan kyseinen "perustelusi" on osoitettu täydeksi höpöilyksi.

      Jep, yritin käyttäytyä asiallisesti kanssasi siinä yhdessä viestissä johon kirjoittelin ja perustelin moneen kertaan, miksi nuo "vastustajaa ei kiinnosta" ja "UEFA/Platini salaliittoineen varmistaa Barcan voittoja"-höpöt eivät pidä paikkaansa. Et ymmärtänyt selityksiäni, vaikka useaan kertaan kirjoitin, joten en siis aio enää toistaa itseäni. Lue sieltä ne faktoihin pohjautuvat perusteluni, äläkä ruikuta siinä koko ajan.

      Olemme saaneet nauttia Messin upeista suorituksista jo vuosia. Oikeastaan aikalailla yhtä kauan, kuin olemme joutuneet YLEn palstoilta lukemaan suoltamaasi paskaa itse asiassa.

      Mutta kuten jo totesin, en enää viitsikään yrittää käydä kanssasi faktapitoista ja järjellistä keskustelua. Olen sitä aika monta kertaa jo yrittänyt ja joka kerta hoet vaan noita samoja juttuja ilman mitään konkreettisia tai vedenpitäviä perusteluja. Näin ollen käyn täällä vaan nauramassa sinulle ja toteamassa kommenteissa, ettet vieläkään ole keksinyt mitään uutta etkä osaa asiasta järjellisesti keskustella.

      Poista
    13. Aika moni on kanssani samaa mieltä. Mutta voitko oikeasti tarjota jotain muuta perustelua kuin "et voi 100% todistaa että näin on"? Olen esittänyt monia asioita jotka tukevat kantaani, entä itse?

      En nähnyt mitään kunnollisia perusteluita. Ehkä paras oli se että UEFA:n toimiessa noin UEFA:a rangaistaisiin joltakin taholta, et tosin osannut sanoa mikä taho olisi kyseessä.

      En näe Messiltä juurikaan upeita suorituksia. Odotappa seuraavaa vertailua.

      Omat faktasi ovat niin vähissä että alkaa miettimään miksi kirjoitat noin. Pelkkä asiallinen teksti vailla asiasisältöä tehoaa moniin, minuun ei.

      Poista
  7. Mitenkäs tämä tulos muuten korreloi tuohon aiemmin laittamaasi liiga-vertailuun, jossa Bundesliiga taisi saada enemmän pisteitä kuin La Liga? (ts. on siis parempitasoinen liiga)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leverkusen pelaa täysillä Saksan liigassa, FC Barcelona höntsää Espanjassa.

      Poista
    2. Eli siis he pelaavat täysillä liigassa, jossa ovat jo menettäneet mestaruusmahdollisuudet mutta liigassa, jossa olisi mahdollista ansaita miljoonia euroja ja saavuttaa suurta menestystä, ei kiinnostusta löydy?

      Poista
    3. Sama ongelma vaivasi mm. Manchester Unitedia ja Lyonia. Pelaajat ovat mielissään kun otteluita tulee vähemmän.

      Poista
    4. Manu jatkaa pelejä vielä Eurooppa-liigassa?

      Poista
    5. Toki mutta siellä voi peluuttaa reservejä.

      Poista
    6. Ja miten se liittyy esim tämän päivän ManCityn kokoonpanoon?
      Hyvä tyhmä, keksi uus.

      Poista
    7. Varamiehiseltä näytti. Kolarov JA Clichy, De Jong ja K. Toure kentällä.

      Poista
    8. Paskan marjat, sä et tiedä vittuakaan Cityn kokoonpanoista ja sitten vielä ottavat heittopussilta ykkösmiehistöllä pataan LOL ja mitä tekee ManU!!! Pelaa Laligan heittopussia vastaan ykkösmiehistöllä tasan LOL
      VOIVOI ku siellä sumusaarilla ei vaan osata.
      Seuraavaksi Chelsean vuoro haukata paskaa haha.

      Poista
    9. Hah hah. Yritä kestää. Cityä ei Euroopan liigan höntsä paljoa kiinnosta.

      ManU ykkösmiehistöllä? Aika kaukana siitä.

      Poista
    10. Silva, Aguero, Dzeko, Nasri etc ovat varamiehiä? Menikö taas vähän vituilleen tuo sun vedätys LOL
      ManUlla sama homma ja silti häviävät espanjalaisille joiden kokoonpanon hinta n. 22milj. euroa LOL
      Sulla poika on argumentit kovin vähissä tuon kiinnostuksen suhteen ja niinkuin alussa jo sait itsesi puhuttua pussiin jauhamalla paskaa varamiehien peluuttamisesta että jäisi Valioliigaan enemmän paukkuja hoho

      Poista
    11. Cityn pelin katoin ja aika pitkälle ykkösmiehistöllä olivat liikenteessa joten reservijutut voit unohtaa kiinnostus on sitten asia erikseen nyt sille voi jopa olla käyttöä.
      Manun peliä en nähnyt mutta kyllä sielläkin ainakin väinö ja muutama muu ykköspelaaja pelas ja silti turpaan.
      Itse tämän ennustin tai arvioin että bilbao on kova ja uskon että voivat voittaa vaikka koko kisan.

      Poista
    12. Ai siis että kentällä ei ole varamiehiä jos siellä on muutama avauksen pelaaja? Montakohan kertaa joku Clichy on pelannut oikeana puolustajana...

      Kolo Touren pelikunto on myös mitä sattuu.

      Poista
  8. Kylläpä poikaa vituttaa hahaaa :D
    ME NAUTITAAN tästä sun katkeruudesta jälleen!
    Varo että ne kyyneleet eivät tipu näppäimistölle, kosteus ei tee hyvää...

    VastaaPoista
  9. Ei mitään Messiltä pois, mutta olihan Leverkusen aika paska eilen. Ja Messinvihaaja lainatakseni ei niitä tainnu hirveesti kiinnostaakkaa pelaaminen eilen, varsinkaan tokalla puoliajalla. Kaikki kunnia kuitenki messillä viis maalia samas ottelus UCL- jatkopeleis on kova saavutus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan. Leverkusenia ei kiinnostanut.

      Tuollaista vastustajaa vastaan 5 maalia on aika heikko suoritus. Joku tusinajunnu Tello 2 maalia kertoo ihan tarpeeksi.

      Poista
  10. 10-0 tulokset Mestarien liigan pudotuspeleissä kertovat karusti kuinka surkea taso kilpailussa on.

    Niin tai sitten yksinkertaisesti siitä että barca on ylivoimaisesti paras joukkue tällä hetkellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten se ylivoima näkyy Espanjan sarjassa?

      Poista
    2. sillä, että toinen suuri ei ole pystynyt viimeiseen 9 otteluun voittamaan kuin yhden

      Poista
    3. Miksi Real Madridin pitäisikään voittaa kun FC Barcelona on silti 10 pistettä edellä :D

      Poista
    4. Ai Barca edellä? Hyvin sä vedät puusilmä! Oliko se kymmenen ero myös kauden ekassa Clasicossa?
      Ota ny lääkkeet jo ajoissa.

      Poista
    5. Mitä väliä sillä koska nyt on 10 pistettä. En jaksa tarkistaa paljonko siinä vaiheessa oli.

      Poista
    6. siis toi ero johtuu vaan siitä ettei barcaa kiinnosta pelata mitää osasuunaa vastaan

      Poista
    7. Eikös kaikkia joukkueita kiinnosta pelata kaikki ottelut täysillä ja FC Barcelonaa kiinnosta Espanjan liigan voitto? Vai miten se menikään? Zamppa?

      Poista
  11. Onko Manchester United ja Real Madridkin paskoja joukkueita? Entä Milan? Onko maailmassa sitten ylipäätään lainkaan hyviä joukkueita, jos ei Messi kykene tekemään maaleja hyviä jengejä vastaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asia on hieman monimutkaisempi. Olen analysoinut kovia joukkueita aiemmin, esimerkiksi

      http://antibfc.blogspot.com/2011/12/alkukauden-2011-2012-tehot-kovia.html
      http://antibfc.blogspot.com/2011/12/tehot-mestarien-liigassa-kovia.html
      http://antibfc.blogspot.com/2011/11/tehot-mestarien-liigassa-kovia_04.html
      http://antibfc.blogspot.com/2011/11/tehot-mestarien-liigassa-kovia.html

      Että ei kannata yleistää liikaa.

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.